sobota 17. listopadu 2012

kabelka podle Amy



Jedna z mých oblíbených knih je od Amy Butler In Stitches. Je plná nápadů a návodů na tvoření do celého bytu. Moc ráda jí listuju a promýšlím hypotetické výrobky..








Knihu mám delší dobu, ale až nyní jsem konečně uskutečnila jeden projekt. A to byla malá kabelka do ruky..





Moc se mi líbil tvar i to, že je větší než obvyklé psaníčko. Jsem totiž vždy lehce nervozní z malých kabelek..





Přidala jsem jen popruh přes rameno, přece jen potřebuji i na párty držet skleničku a mít volnou druhou ruku, třeba na chlebíček..







Taštička zaujala moji kamarádku, tak jsem ji šila hned dvakrát, schodný je jen vnější materiál, podšívka i vnitřek je řešen přesně na míru. Přeci jen jsme každá trochu jiná..









Na Amy je spolehnutí, tak mne při šití neohrozila žádná záludnost, naopak mi příjemně posloužil názorný návod a skvělý střih..

Rozhodně mohu knihu In Stitches doporučit.

Žádné komentáře:

Okomentovat