úterý 21. května 2013

a zase ta Anna Marie

Jarní šálička?! Proč ne?! V zimě si je pletu, ale na jaře si je šiju.. Inu, kdo by se tahal s vlněnou šálou, když je venku tak krásně..





Vynález to není můj, já si jen poupravila čistě podle sebe rozměry a při prvním šití jsem taky metodou - pokus omyl - přišla na vlastní šicí postup.. Toho se držím, ale nepovím, ne ne ne...

Originální popis osmičkové šálky Anny Marie Horner ZDE:








A protože je pan Colin stále na cestách mohla jsem si trochu zaskotačit u šicího stroje.. Navíc, zrovna jsem nakoupila pár látek.. A jelikož jsem holka nerozhodná, vzniklo šáliček hned šest....







Zatím se mi ještě žádný výrobek navíc neztratil.. Koukejte se tedy dobře, až uvidíte podobný látkový nesmysl namotaný na něčím krčku, jedná se jistě o spřízněnou šáličkovou duši..

Velký dík patří panu Colinovi, že je na cestách a vrčení stroje ho tak neruší..
Další velký dík patří Anně Marii za neuvěřitelnou inspiraci..

Mějte se krásně, ať s šáličkou, či  bez..

Žádné komentáře:

Okomentovat