středa 1. května 2013

Origami látkoví motýlci

Musím se přiznat, že ani já ani pan Colin neovládáme umění origami. Ač je to velmi krásné, nikdy jsme nenalezli dost trpělivosti ke skládání věcí z papíru..
Pan Colin umí dokonce žabku, zato já jsem skončila u malířské čepice a letos mne správnou vlaštovku, která skutečně dobře létá naučil sousedovic chlapeček. Ano, byl tak neuvěřitelný, že si se mnou dal ohromnou práci a jeho trpělivost byla bezbřehá. Děti jsou úžasní učitelé, tedy když chtějí...





Pojala jsem tedy podezření, že je ve mne skryt talent pro origami a to byl krůček k experimentům s látkami..

Nu dobrá,  přiznávám, experimenty byly mé vlastní, ale nápad byl cizí, vkládám tedy odkaz s pracovním fotopostupem..
Skládání ZDE:

Skládat lze jen z obdélníčku, jinak má motýlek trochu nemocná křídla. Pro práci doporučuji běžné bavlněné látky. Zkoušela jsem i tenký filc, ale obtížně se prošíval. Klouzavé látky jak voálky a saténky kombinujte s neklouzavými látkami, jinak se budete s materiálem prát ...





Motýlci si mne podmanili, určitě je vyzkouším i ve větším formátu a z prosvítavých materiálů..

Motivační píseň ZDE:

Přejeme s panem Colinem krásný, jako křídla motýlků lehký květen..





1 komentář:

  1. Ahoj Mícho,
    Máš krásný blog. Drž se a buď sama sebou protože takovou Tě mám moc moc moc ráda. Jsi skvělá a originál :D.

    BB

    OdpovědětVymazat